Externí firemní pracovník

Chcete se dostat na klíčové trhy a potřebujete dobrého obchodníka (rodilého mluvčího), který vám zprostředkuje a domluví spojení s Vašimi kontakty? Pracuje pro nás obchodní tým, který po zaškolení zvládne téměř vše: rodile anglicky, německy, polsky, rusky nebo čínsky.

Pracovní dobu přizpůsobujeme cílovým trhům.

Externí HR – jazykový specialista

Outsourcing obecně

Přidaná hodnota HR (human resources) outsourcingu je v jeho nezávislosti, v úspoře nákladů a v dlouhodobém rozvoji interních zaměstnanců (top management, ostatní členové HR týmu). Pokud je externí konzultant profesionál, rozvíjí ostatní kolegy, přináší nové nápady, poznatky a trendy. Zabrání se tak provozní slepotě a určitému vyhoření na dané pozici. U ostatních členů týmu navíc outsourcovaný kolega vyvolá potřebu soutěžit, neboť nasazuje vysoko laťku.

Outsourcing lze využít na krátkou a časově omezenou dobu - například zastoupení v případě dlouhodobé nemoci nebo mateřské dovolené - nebo pro dlouhodobou, časově neomezenou spolupráci.

Snížení nákladů

V době, kdy je nábor zaměstnanců nestabilní a nárazový, je pro společnost neefektivní držet si specialisty „v rezervě“. Plný outsourcing je v takovém případě výhodný. Využití outsourcingu nese rychlý efekt s nízkými náklady. Například mezinárodní společnosti, které vstupují na trh a mnohdy nemají dostatečné zázemí, čas ani nástroje pro kvalitní budování náborových center, využívají outsourcing v plné šíři. Částečný outsourcing je dnes již poměrně rozšířený a spočívá v zadání vyhledání vhodných kandidátů.

Příklady realizace externího specialisty ve firmě:

Charakteristika externího specialisty

Case studies

Česká firma potřebuje oslovit ruské klienty, aby rozšířila své působení na ruském trhu. Po schůzce s naším manažerem a podepsání smlouvy vyšleme naše zaměstnance (rodilé mluvčí – jsou schopni dostávat instrukce i v češtině a poznámky dělat také v češtině) na zaškolení ke klientovi, zaškolení probíhá buď osobně nebo po skypu. Smlouva upravuje rozsah spolupráce, maximálně i 8hodin denně. Náš člověk může volat z našeho call centra nebo od Vás. Náklady na telefonování přes Skype po světě jsou již v ceně.

Náš pracovník předává závěry hovorů klientovi v psané formě podle dohody.

Funguje to také naopak:

Čínská firma hledá klíčové partnery v ČR nebo šířeji v Evropě – vypracujeme plán, jak klienty oslovit a poskytneme pracovníky mluvící daným jazykem této zahraniční firmě, vše řešíme přehledně a elektronicky.

Vhodné pro firmy, které nechtějí na sebe brát náklady, úskalí a rizika spojená s vlastním obchodním personálem.

Troubleshooting – řešení problémů

Jde o vlajkovou loď našeho call centra. Řada firem, která využívá naše služby dlouhodobě i nárazově, má u nás již svého managera (rodilého mluvčího), který už je s problematikou obeznámen a je schopen vyřešit dané problémy a poslat zprávu českému klientovi v češtině a řešení i druhé straně v požadovaném jazyce.

Naši zaměstnanci jsou schopni se rychle učit a přijímat nové informace, máme zde bohaté zkušenosti se strojírenstvím a plastikářským průmyslem. Váš problém nevyřešíme za Vás, ale poskytneme k jeho řešení precizní dvojjazyčné podklady.

Externí sales manager

Externí account manager

Aktivní telemarketing

Zajištění kvalifikovaných pracovníků pro jednání se zahraničními klienty s týmem proškolených obchodníků, kteří jsou rodilí mluvčí s daným cílovým jazykem (rj, aj, nj, pj).

 

Všichni pracovníci jsou proškoleni v obchodním jednání s klientem a jsou našimi dlouhodobými pracovníky, před započetím práce pro Vás jejich úspěšnost rozhodně zvedne zaškolení s Vašimi zaměstnanci.

img
On-line poptávka

Přihlašte se k odběru novinek z našeho blogu

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s našim používáním souborů cookies. Souhlasím